KULIAH DHUHA MINGGUAN SETIAP SABTU 9.30 PAGI DI DARUL HIKMAH KERDAU. SEMUA DIJEMPUT HADIR

Ahad, 27 Disember 2009

Pertandingan Kereta Kontrol 09 ; Berjaya Dekati golongan Muda

Peserta dan urusetia bergambar di akhir pertandingan

Bandar Jengka, 27 Disember 2009 - Pertandingan Kereta Kontrol '09 julung kalinya di adakan di Bandar Jengka telah mendapat sambutan yang menggalakkan. Penyertaan daripada golongan Remaja dan pemuda menunjukkan program ini mendapat sokongan daripada semua pihak.

Program ini telah dirasmikan oleh Al-Fadhil Us Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man yang juga merupakan Pesuruhjaya PAS Pahang.

Dalam ucapannya, beliau menyatakan program seperti ini begitu baik untuk menarik minat para remaja dan pemuda di samping mewujudkan persaingan yang sihat. Program ini juga dapat menyelamatkan remaja dari terlibat dengan aktiviti yang tidak berfaedah.

Turut hadir dalam majlis perasmian ialah En Shafie Bin Md. Esa, Naib Ketua Dewan Pemuda PAS Kaw. Kuala Krau merangkap Ketua Pemuda Dun Jengka. Beliau yang juga penyelaras program ini amat berharap agar program seperti ini dapat dijalankan lagi pada masa akan datang.

Tempat pertandingan dipenuhi dengan penonton-penonton yang datang dari penduduk sekitar Dun Jengka.



Pengarah program, Abg Jais (Jengka 19) mengucapkan ribuan terima kasih kepada Dewan Pemuda PAS Kaw. Kuala krau, Pemuda Dun Jengka, urusetia program, penyumbang hadiah dan cenderamata serta kepada mereka yang terlibat samada secara langsung atau tidak dalam menjayakan program ini. Semoga Allah membalas jasa baikk kalian.

Program ini bermula jam 8.30 pagi dan berakhir pada jan 12.30 tengahari. - SU DPPK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...